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Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 21 juil. 2012, 19:27
par maxi
les trous dans les avants c'est cool ça

milles excuses pour le french langage
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 08 août 2012, 20:53
par Airspeed
maxi a écrit :les trous dans les avants c'est cool ça

milles excuses pour le french langage
Pas problem, ce ca ^^ je comprand
Alors, just in time for Spa-francorchamp, installed a adjustable caster top strut bearing holder (what a word!):
Its for better straightline stability. Also had an alignment job today done and some ventilation sleeves also in the rear fenders (come and see them in Spa), so car is ready

Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 08 août 2012, 21:53
par Alex
cool walter
tu me gardes une place pour faire un tour de circuit dans le baquet passager?

Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 08 août 2012, 22:03
par Airspeed
Alex a écrit :cool walter
tu me gardes une place pour faire un tour de circuit dans le baquet passager?

How's your english Alex? I thought you were practicing?
Samedi il y a deux personnes qui est un 'baquet passager', alors peut-etre?
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 00:05
par Alan GL
Very nice Walter!!!
Alex je t'envie!!!!!!!!!
Walter keep me a place for next year!!!!!!
enjoy and take vidéos!

Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 09:36
par Alex
Airspeed a écrit :Alex a écrit :cool walter
tu me gardes une place pour faire un tour de circuit dans le baquet passager?

How's your english Alex? I thought you were practicing?
Samedi il y a deux personnes qui est un 'baquet passager', alors peut-etre?
A défaut d'améliorer mon anglais , je te fais pratiquer ton français

Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 10:47
par Superflo
Airspeed a écrit :maxi a écrit :les trous dans les avants c'est cool ça

milles excuses pour le french langage
Pas problem, ce ca ^^ je comprand
Alors, just in time for Spa-francorchamp, installed a adjustable caster top strut bearing holder (what a word!):
Its for better straightline stability. Also had an alignment job today done and some ventilation sleeves also in the rear fenders (come and see them in Spa), so car is ready

You don't run a strut bar between the shock towers?
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 11:22
par Airspeed
Superflo a écrit :You don't run a strut bar between the shock towers?
I DO run a strut bar, but its just a little lower in the picture (not visible here) and located and welded between the towers itself, just not mounted to the M8 bolts of the strut itself
Come see for yourself this weekend?
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 11:24
par Alex
this heigo strut bar is for vw golf1 but look very nice
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 11:46
par Airspeed
Alex a écrit :this heigo strut bar is for vw golf1 but look very nice
Yes, but I see that design as mostly for looks indeed... Its too high for my taste, which reintroduces new bending force. He also still runs rubber top strut mounts...
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 09 août 2012, 19:44
par Superflo
Airspeed a écrit :Superflo a écrit :You don't run a strut bar between the shock towers?
I DO run a strut bar, but its just a little lower in the picture (not visible here) and located and welded between the towers itself, just not mounted to the M8 bolts of the strut itself
Come see for yourself this weekend?
Yes I'll be @ Spa with the car but I won't go to the track.
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 16 sept. 2012, 21:24
par Airspeed
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 16 sept. 2012, 23:29
par bill77
quite impressive !
Always a thrill to read some more from you ! ! !
How is the engine going ? Happy with your configuration ?
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 17 sept. 2012, 08:34
par Airspeed
Merci Bill!
Yes, very happy, it seems almost 'perfect' now for all-round performance :-)
New dynoday in two weeks, so we'll know more scientifically then.
Re: 1303 Mythbuster -> 2,2 ltr T4Turbo version 2.0
Posté : 17 sept. 2012, 08:51
par dirty-pierrot
joke mode "on" :
Why you don't go through "le raidillon" full speed at Spa ???
very impressive video, congratulations