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JLC
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par JLC » 30 avr. 2008, 22:34
Good news...congratulation
A small video would be great
Airspeed
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par Airspeed » 25 mai 2008, 22:34
Drag-race jante pour le'occasion: 3,5Jx17 avec 105/95 radial pneus :twisted: : 9,6kg ensemble!
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Airspeed le 10 juin 2008, 22:35, modifié 1 fois.
Airspeed
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par Airspeed » 03 juin 2008, 15:08
Assemble le turbo appendages
Many more ducts and pipes will follow, but the intercooler is at least in place now:
Modifié en dernier par
Airspeed le 10 juin 2008, 22:35, modifié 1 fois.
Benoit
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par Benoit » 03 juin 2008, 15:26
Whaou !
Superflo
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par Superflo » 03 juin 2008, 15:59
It'll see a lot of air flow!
The turbo will be attached directl at the end of the BAS header?
No oil cooler?
Airspeed
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par Airspeed » 03 juin 2008, 21:02
Superflo a écrit : It'll see a lot of air flow!
Oui, thats the idea
The sides of the intercooler will be covered by the cut-up duck-tail.
The turbo will be attached directl at the end of the BAS header?
Yes, but it will hang just behind cylinder no.1
If its more finally installed with all pipework, I'll make another pic that will show how it all works
No oil cooler?
Ah, got you fooled with that one huh? Its actually a dry-sump set-up, with the oil tank and oil cooler at the front of the bug. You may just see the blue coupling behind the header which is the suction side of the oil pump.
Greets,
Walter
Airspeed
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par Airspeed » 05 juin 2008, 22:18
Some more turbo piping fitment testing before final welding:
Airspeed
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par Airspeed » 10 juin 2008, 22:41
Le turbo installé:
Downpipe:
Benoit
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par Benoit » 10 juin 2008, 23:39
now I love the ricchiert fan...
fullpower
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par fullpower » 11 juin 2008, 21:04
y'a vraiment du lourd là
I love it
JLC
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par JLC » 11 juin 2008, 21:46
kevin
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par kevin » 12 juin 2008, 20:01
Hi Walter,
Congratulation for you engine!!! Great job! I hope it will give you a lot of happiness
Please shoot a picture of your Saco slave cylinder... the way you instaled it.
Thanks a lot!
Kevin
Airspeed
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par Airspeed » 15 juin 2008, 20:35
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