Présentation de vos projets, les évolutions, les modifs...
			
		
		
			
				
								coxy-ben 							 
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		Messages :  2482Enregistré le :  28 sept. 2007, 06:13Votre German :  1302 berlineMoteur :  1915cc T1Localisation :  ardennes 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Message 
					 
								par coxy-ben  16 mars 2008, 15:04 
			
			
			
			
			
			some news ??  
Benoît.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Aart-Jan 							 
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						Message 
					 
								par Aart-Jan  30 avr. 2008, 22:49 
			
			
			
			
			
			Finally some news. Haven't had much time to spend on the car, but did some small things,..
Exhaust is modified to fit between the big wheels and sidepanels.
Modified the automatic-starter nosecone to enable the gear to go further into the 914-transmission and let it rotate the flywheel nicely.
Mounted the front hood and doors.
That's it!
AJ
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								benicox 							 
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		Messages :  464Enregistré le :  01 oct. 2007, 09:00Votre German :  un split de 66 !!!Moteur :  un type 1 et alors ?!Localisation :  BZH (56) 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Message 
					 
								par benicox  30 avr. 2008, 22:57 
			
			
			
			
			
			
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								germanbuilder 							 
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		Messages :  564Enregistré le :  27 sept. 2007, 20:27Localisation :  Tenerife 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Message 
					 
								par germanbuilder  01 mai 2008, 10:10 
			
			
			
			
			
			:twisted:  :twisted:  :twisted:
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Aart-Jan 							 
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						Message 
					 
								par Aart-Jan  31 juil. 2008, 23:53 
			
			
			
			
			
			Almost ready! Trying to bring her to a local trackday at 
Zandvoort .
Some pictures.
In the weeds..
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Benoit 							 
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		Messages :  6124Enregistré le :  14 sept. 2007, 00:21Votre German :  Cox 1200 de 74Moteur :  Combi EJ25. Cox EJ20GLocalisation :  74 
		
						
					
													
							
						
									
						Message 
					 
								par Benoit  01 août 2008, 00:48 
			
			
			
			
			
			I think that you built your car just like you take your pictures :  
Just one error : you don't have a big porsche disc braking system  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Compte inactif  
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Message 
					 
								par Compte inactif  01 août 2008, 03:09 
			
			
			
			
			
			just one word: beautiful 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								coxy-ben 							 
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		Messages :  2482Enregistré le :  28 sept. 2007, 06:13Votre German :  1302 berlineMoteur :  1915cc T1Localisation :  ardennes 
		
						
					
													
							
						
									
						Message 
					 
								par coxy-ben  01 août 2008, 09:37 
			
			
			
			
			
			PERFECT !   
what are the tyre size ??? and wheels ?
Benoît
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Aart-Jan 							 
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						Message 
					 
								par Aart-Jan  01 août 2008, 09:57 
			
			
			
			
			
			Merci!
Benoit a écrit : Just one error : you don't have a big porsche disc braking system  
Not yet... 
 I must say, stopping distance even with stock discs and drums is really short, but that is because of the sticky tires. Many fast brakings in short time will generate too much heat-energy for these brakes though...
coxy-ben a écrit : what are the tyre size ??? and wheels ?
Porsche Boxster S wheels / Goodyear Eagle F1 tires
Front: 7" with 195/45/17
Rear: 8.5" with 215/45/17
Stock fenders!
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								fullpower 							 
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						Message 
					 
								par fullpower  01 août 2008, 17:44 
			
			
			
			
			
			very nice
good feeling
congratulation 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Aart-Jan 							 
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						Message 
					 
								par Aart-Jan  01 août 2008, 22:16 
			
			
			
			
			
			Some more detailed pictures for the people who like it:
Sparco-stuff:
Steeringwheel mounted:
Stock 1600 for the moment. Will be converted to MegaSquirt later this year:
Also mounted a 1303 blower:
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								fullpower 							 
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						Message 
					 
								par fullpower  02 août 2008, 11:23 
			
			
			
			
			
			nice, i love sparco stuff
what  1303 blower 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								coxy-ben 							 
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		Messages :  2482Enregistré le :  28 sept. 2007, 06:13Votre German :  1302 berlineMoteur :  1915cc T1Localisation :  ardennes 
		
						
					
													
							
						
									
						Message 
					 
								par coxy-ben  02 août 2008, 12:49 
			
			
			
			
			
			fullpower a écrit : nice, i love sparco stuff
what  1303 blower 
ventilateur.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								dangerous 							 
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						Message 
					 
								par dangerous  02 août 2008, 13:20 
			
			
			
			
			
			MS V1 or V2  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Aart-Jan 							 
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						Message 
					 
								par Aart-Jan  02 août 2008, 13:34 
			
			
			
			
			
			MS-1 V2.2 Extra. So, ignition will also be controlled by MegaSquirt, using an EDIS module.
Little detail. The Sub-D 9-pin connector you see below the switches is the place where I can plugin the laptop or MegaView LED-display. There is already a permanent cable running from the dashboard to the MS-ECU in the left 'battery-compartment'.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
		
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